• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

9 września 2015

SOMEBODY TO SHARE the rest of MY LIFE

Piętnaście temu zakochałam się w piosence Depeche Mode "Somebody". Trzy lata później w pewnym chłopaku, który stał się moim mężem. Słowa Martina Gore są jednak nadal aktualne...może tylko zamiast "Chcę.." zaśpiewałabym "mogę".
Od dziewięciu lat mam z kim dzielić życie, najintymniejsze myśli. Mam obok kogoś, kto mnie wspiera i kogo wspieram ja, kto mnie wysłucha, nawet gdy się ze mną nie zgadza.



Dziewięć lat temu powiedziałam "tak" i tego samego dnia zamieszkaliśmy w naszym wspólnym domu. Pamiętam jak dziś, jak rano uczesana i umalowana do ślubu pilnowałam na budowie ekipy montującej schody na piętro. Pamiętam pierwsze śniadanie na gołym materacu, przyrządzone z weselnego ciasta i herbaty gotowanej na podłodze, bo blaty kuchenne nie dojechały.

Nasze małżeństwo się zmienia, tak jak zmienia się nasz dom. Więcej przestrzeni, więcej tolerancji, spokoju i cierpliwości. Meblujemy pokoje tak samo jak nasze wspólne życie. Przestawiamy, zmieniamy zdanie, poglądy. 

Jak mówił Henryk Horosz
      |   "Małżeństwo to wielopiętrowy dom. Raz mieszkasz na wysokich piętrach, innym razem na                        parterze"

Czasem to zejście "do parteru" jest potrzebne by docenić te widoki z najwyższego piętra. Każdy dom można odrestaurować, wyremontować. Każdy związek rozwijać i ulepszać. Pewnie, najprościej jest zburzyć i postawić nowy...ale my na szczęście należymy do tych, którzy zamiast "zepsutą" rzecz wyrzucać - naprawiamy. Ciągle, od nowa. i mam nadzieję, że tak będzie zawsze.


Wszystkiego najlepszego Kochanie! 

I have smebody to share the rest of my life....




                                                                           PODPIS

11 komentarzy:

  1. Pomyślności życzę!
    Inga

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, u mnie to już 16 lat;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie napisane Aniu:) Życzę kolejnych udanych lat wolności, tolerancji, spokoju i cierpliwości. Piękne pamiątkowe kadry.Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie napisane, wszystkiego dobrego : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego:)
    My razem 16lat,po ślubie już 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejnych wspaniałych lat razem!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu Kochana wszystkiego dobrego dla Was! Oby ta Wasza miłość tylko rosła i rosła, tego z całego serca Wam życzę!:) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co dobre, lepsze i najlepsze Wam życzę. A jeśli na parterze jest równie fajnie jak na piętrze to co za różnica?

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco