• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

11 września 2015

HOBBY

Żadna tajemnica, że moim hobby jest drewno i praca z nim. Mam też inne. Zimą uwielbiam szydełkować i robić na drutach, zwłaszcza ze sznurka i grubej ciepłej włóczki. Latem poświęcam się pracy w ogrodzie. Od zawsze lubiłam też malować i rysować (nawet przez pewien czas "zarabiałam" jako nastolatka malując portrety). W wolnych chwilach oddawałam się portretom "brzydkim". Zamiast uśmiechniętych i szczęśliwych twarzy malowałam pastelami portrety starych ludzi, smutnych, szalonych (jak próba namalowania autoportretu Gottfrieda Helnwein'a) - do oglądnięcia w innym poście KLIK


Niedawno wróciłam do malowania. a w zasadzie do szkiców czy typografii. Pastele zamieniłam na cienkopisy. A z okazji urodzin dostałam w prezencie zestaw do kaligrafii. Dla mnie jest to podwójne wyzwanie - jestem leworęczna! Władanie stalówką i piórem to dla mnie prawdziwa próba charakteru :)

A wracając do typografii to zaczęły powstawać pierwsze, jeszcze nieudolne, więc przymknijcie oczy na niedoskonałości, krzywe linie i niedopracowane czcionki. Uczę się, próbuję i mam nadzieję, że znajdę czas na szlifowanie umiejętności. Tymczasem dzielę się z Wami - tak jak obiecałam na INSTAGRAMIE (kto jeszcze nie obserwuje - zapraszam KLIK). Pierwsze typografie do pobrania - i te surowe na białym tle i te eksperymenty ze zdjęciami w tle :)

Częstujcie się i pokażcie je u siebie!



                                                                                                      PODPIS

26 komentarzy:

  1. Ale mnie zaintrygowałaś :) Może popełnię próbę;) Zdolna z ciebie kobietka, prace cudowne :) Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe hobby! To prawdziwe wyzwanie, handletternig dla leworęcznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, otóż to! Cienkopis daje radę, ale pióro...to już inny LEVEL :)

      Usuń
  3. Wow, to jest coś! Zdolna bestia z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sztuka okiełznania pióra- skąd ja to znam:) Też jestem leworęczna i nic mnie bardziej nie denerwowało niż rozmazany tekst i brudna ręka:) Ale praktyka czyni mistrza, co doskonale widać po Twoich pracach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe...prace powstawały cienkopisem...z piórem walczę jeszcze

      Usuń
  5. zdolniacha jesteś, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. brawo :) kiedyś uwielbiałam rysować ale potem depresja zrobiła swoje i brak wiary w swoje możliwości nie pozwala mi sięgać po ołówek a może warto do tego wrócić :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może czas powalczyć z depresją znajdując pasję? Pomaga!

      Usuń
  7. Zabawę z kaligrafią zaczęłam w liceum - na studiach przeniosłam się na zupełnie inny jej level :) Teraz jestem na etapie pisania pędzlem złotem.... Miała pomóc mi w pracy nad swoim charakterem i pomogła a tak została na długie lata.... Kaligrafia wkręca ;) Jakie kroje Cię interesują najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, ty to jesteś MISZCZ! Ty mi o krojach, a ja nie wiem. muszę przyjść na kawę to mi wyłożysz podstawy :P

      Usuń
  8. Pieknie Ci to wychodzi kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo chciałabym naleźć czas na praktykowanie :)

      Usuń
  9. Brawo! Już teraz wspaniale Ci idzie, już widzę, jakie cudowności będziesz tworzyć, jak jeszcze poćwiczysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne! Jestem pelna podziwu.
    Moj Maz tez probuje kaligrafii. Mozesz napisac jaki to zestaw i ksiazka i czy polecasz? 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada, zestaw dostałam w prezencie, był chyba swego czasu w Lidlu :) A książkę kupiłam na alledrogo przypadkiem na nią trafiłam "Technika Liternictwa" Jana Wojenskiego. ciekawa pozycja, sporo technicznych wskazowek i piękna historia liternictwa

      Usuń
  11. Kaligrafia to musi byc cos wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A wiesz że na studiach kaligrafia była moim konikiem ...nawet wydeptałam sobie ścieżkę, w jednym ważnym dla mnie miejscu, dlatego że posługiwałam się sprawnie gotycką czcionka ;)
    Ćwicz rękę i pokazuj więcej, bardzo mnie zaintrygowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! i do tego zrobione lewą ręką :O Podziwiam i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne te twoje różne hobby, wszystkie takie twórcze!
    a ja dopiero zauważyłam, jaki masz fajny podpis pod postami (ten powielający fotkę z nagłówka). Musze się do ciebie zgłosić na przeszkolenie z grzebania w szablonach, bo na swój już patrzeć nie mogę :(
    Buziaki i rysuj więcej i nam pokazuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta chętnie pomogę, choć ja wiele eksperymentuję i szukam po prostu instrukcji na konkretne zmiany w kodzie html w necie :)

      Usuń
  15. Jestem pod wrażeniem, Pani zdolności :) Pozdrawiam i liczę, że będzie coraz więcej zdjęć na blogu.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco