• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

28 sierpnia 2015

DOM Z POMYSŁEM



Kochani, wakacje się kończą, choć pogoda nas jeszcze rozpieszcza. Ja znikam celebrować ostatnie ich dni razem z mężem na nadbałtyckich plażach, a Wam na osłodę zostawiam króciutki artykuł w gazecie on-line "Dom z Pomysłem" o moich wnętrzach (i zewnętrzach też).
Kto ma ochotę pooglądać i "na raz" zobaczyć cały nasz dom (no, prawie cały, pewnie pomieszczenia są dla Was jeszcze wielką niewiadomą) zapraszam do kliknięcia





A dla ciekawych i głodnych innych publikacji (w prasie tradycyjnej i on-line) zachęcam do klikania w zakładkę PRESS w górnym pasku menu. Postaram się zbierać je dla Was na bieżąco i uzupełniać.

Miłego czytania, oglądania i rzecz jasna WSPANIAŁEGO WEEKENDU !!!

                                                                       PODPIS

27 komentarzy:

  1. Cikeawy masz dom. Taki niebanalny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe wnętrza, jest tak subtelnie i elegancko. Strasznie podoba mi się lustro w łazience, uwielbiam styl skandynawski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Lustro uwielbiam także, od samego początku, wiedziałam, że tu będzie

      Usuń
  3. Dopoki nie ukazala sie ta publikacja na DzP, nie mialam pojecia, jak pieknie mieszkasz, takiego calosciowego. Utozsamialam Cie raczej z warsztatem :) A tu takie cuda... Ten sufit.... O.o wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :) Tak tak, ana to nie tylko pył, drewno i trociny. W wolnym czasie urządzamy się krok po kroku, jeszcze - mam nadzieję - kilka razy Was zaskoczę :)

      Usuń
  4. Ale piękny dom! Aż zazdroszczę :) wygląda jak z katalogu :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie trzeba zazdrościć, trzeba kreować własną przestrzeń :) Każdą!

      Usuń
  5. bardzo mi sie u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Określenie "dom z pomysłem" pasuje tu idealnie. Widać, jak dużo pracy włożyłaś w to, aby Wasz dom miał swój charakter. Gratuluję publikacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Staram się bardzo, żeby to był "nasz" dom. I jak na razie dobrze mi idzie :)

      Usuń
  7. Lubię Twój dom...obejrzałam z przyjemnością raz jeszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. hihihihih...dzięki Madziu :) Bardzo chciałam zaakcentować miejsce na jadalnię i chyba się udało :)

      Usuń
  9. Już biegnę obejrzeć i poczytać. I oczywiście gratuluję publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu z przyjemnością ,,idę powęszyć w Waszych kątach ,, ;)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogrod super. I pralnia ;) W salonie jak dla mnie za dużo się dzieje - wolę bardziej minimalistycznie, ale to oczywiscie moj subiektywizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dzięki! Właśnie dlatego każdy kreuje swoją przestrzeń po swojemu i każdy z nas w swoim domu musi czuć się u siebie :)

      Usuń
  12. hmm....mieszkałbym :)
    można kilka rzeczy podkraść ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jacek, to zależy :) Inspiracyjnie - proszę bardzo! fizycznie - wolałabym nie :) Hihihihihihi

      Usuń
  13. Świetne wnętrza! Podobny stół do tego ze zdjęcia widziałam na tej stronie https://igameble.pl/meble/jadalnia/stol-do-jadalni/ i zastanawiam się nad zakupem, bo prezentuje się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco