• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

3 kwietnia 2015

NATURE

     Była już Wielkanoc w pastelach, z żółtymi kurczaczkami. Było szaro, biało-czarno i minimalistycznie. Co roku przed Świętami dumałam jaką obrać strategię, co będzie pasować, gdzie kupić ozdoby, co zrobić. Aż w tym roku dojrzałam chyba do idei tych pięknych Świąt. Bo Wielkanoc to Nowe Życie, dla nas, dla natury, dla świata. Religia jest dla mnie ważna, nie wstydzę się do tego przyznawać i o tym mówić. Jednak co roku marudziłam, że nie czuję ducha tych Świąt, że nie są tak magiczne jak Boże Narodzenie. W tym roku POCZUŁAM to. One są magiczne! Bo czy to nie magia, kiedy z dnia na dzień budzi się życie, kiedy przyniesiona ze spaceru gałązka nagle zieleni się w wazonie, kiedy ogród odżywa po zimie, odsłania kolory? Dziś cieszy mnie nawet dżdżownica, która wylazła z cieplutkiego nagrzanego worka z ziemią, kiedy sadziłam kwiaty.


          Bo Wielkanoc to dla mnie już nie stylizowane pisanki i moc dekoracji. To znak, że idzie Nowe, że jeszcze mogę coś zmienić na lepsze. Oto znów dostaję nową szansę, nowe życie, nowy początek. I znów i znów
         Dlatego w tym roku najpiękniejsze dekoracje dostałam od natury, nie trzeba tu nic poprawiać, dodawać. Dziś najpiękniejszą dekoracją mojego Wielkanocnego stołu są żywe kwiaty ujęte w ramy ze starego, spracowanego na deszczu, słońcu i wietrze drewna. Kwiaty opanowały cały dom i przypominają mi na każdym kroku o tej magii, o której na co dzień trochę zapominam.









Zazieleniły się półki, półeczki, parapety, stoliki. Wszędzie rozstawiłam kwiaty a zielone, które goszczą w domu od dawna przesadziłam, wykąpałam, nawiozłam. W dekoracji jaj z pewnością nastąpi całkowita dowolność i zdam się na ogromna inwencję twórczą moich dzieci. Tymczasem, jeszcze parę chwil, oko cieszą prawdziwe jaja od szczęśliwych kurek zielononóżek hodowanych na wsi przez przemiłego gospodarza, który uwielbia o nich (tych kurkach) opowiadać.




















46 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne dekoracje u Ciebie :) Bardzo podoba mi się jak wykorzystałaś do dekorowania cebulki kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam wiosenne cebulowe, nie tylko w ogrodzie :) dlatego przynoszę je też do domu.

      Usuń
  3. Aniu, ale pięknie!

    Gałązka bawelny w niebieskawej butelce to absoluta doskonałość!

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! Oj tak, bawełna była na mojej liście must have, aż wreszcie przypadkiem odkopalam ją w ulubionej hurtowni kwiatow :)

      Usuń
  4. PRZE-PIĘKNIE przystroiłaś dom! cudownie :)

    Wszystkiego dobrego na święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elle :* Mam nadzieję, że Twoje Święta były równie magiczne :)

      Usuń
  5. Natura sama w sobie jest piekna dlatego tym bardziej warto ją wykorzystwać w mieszkaniu.
    Pieknie i wielkanocnie.
    Radosnych Świąt zycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Po co udoskonalać i upiększać coś, co jest najpiękniejsze samo w sobie

      Usuń
  6. Pięknie!

    Wesołych i rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najładniejsze dekoracje wielkanocne, jakie widziałam! Najbardziej podoba mi się drewniana skrzynka z kwiatami na stole. Postanawiam twórczo zgapić w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do zapraszania kwiatów i starego drewna do domu :)

      Usuń
  8. Pięknie u Ciebie! Rewelacyjna jest ta długa donica na stole. :))
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że donica się podoba. Nieskromnie powiem, że ja też jestem nią zauroczona i idealnie wpasowała się w nasze domowe klimaty :)

      Usuń
  9. Natura jest najpiękniejszą dekoracją :) Prosta, ale jaka efektowna. Bez zbędnych ozdóbek, które są niepraktyczne.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mozna ozdobić czegoś, co już jest doskonałe. Podobno lepsze jest wrogiem dobrego :)

      Usuń
  10. Wszystkie dekoracje przepiękne! Szczególnie skrzynka z roślinami na stole <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Spokojnych, rodzinnych i pogodnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję lilu i wzajemnie! Na pewno i u ciebie były przepiękne dni

      Usuń
  12. Nie ma jak skrzynka- korytko.Ja wykorzystałam takie na Boże Narodzenie:) a tu kwiatki i wiosna.Pięknie.Wesołego Alleluja!Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta donica będzie u nas cały rok, latem pewnie posadzę w niej zioła

      Usuń
  13. Piękne masz wnętrza!
    Wesołych, zdrowych, rodzinnych i relaksujących świąt Wielkiej Nocy!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała ta skrzynka z roślinkami! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kompozycje kwiatowe Uroczo!!! Zdrowych i Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Aniu u Ciebie! Spokojnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka wersja wielkanocnych ozdób i dekoracji dużo bardziej mi się podoba! Też mam dość kurczaków i pisanek... Bardzo stylowo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :* wracam do natury...ale pisanki oczywiście były kolorowe - dzieci o to zadbały :)

      Usuń
  18. Super dekoracje , uwielbiam stare surowe drewno , więc nic dziwnego ,że korytko na roślinki podbiło moje serce .
    Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w otoczeniu najbliższych .
    Wesołego Alleluja .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, w dziedzinie starego drewna i przeróbek jesteś guru :)

      Usuń
  19. Dzięki za ten wpis :) Właśnie poczułam, że NOWE jest przede mną.
    Pięknie tu!
    Najlepszego na Święta!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Nowe nadchodzi, trzeba tylko tego chcieć i to dostrzegać każdego dnia :)

      Usuń
  20. Zdrowych, pogodnych i pełnych miłości Świąt Wielkiejnocy !

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  21. Pani aniu mam straszna prosbe...pisala pani o farbie fluggera wet sand2...czy pamieta pani czy to byl gotowy kolor czyy z wzornika bo dzwonilam do flugera ale maja tylko numeryczne kolory....barrdzo prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  22. Pani aniu mam prosbe czy pamieta pani numer farby flugera o ktorj pani pisala wet sand 2 bo oni maja tylko wzorniki numeryczne i nie wiem czy to numer z ncs czy ral ..ardzo prosze o odp bo moje sciany czekaja na malowanie a ten kolor jest idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, niestety nie wiem jaki to kolor na wzorniku - wtedy - cztery lata temu - braliśmy kolor z takiej oferty w postaci broszury i tam były tylko nazwy kolorów. Zapraz poszukam tej broszurki, może jeszcze gdzieś jest i spradzę czy nie ma numeru RAL

      Usuń
  23. Aniu cudna ta skrzyneczka z kwiatami na stole! :)))
    muszę gdzieś dorwać gałązkę bawełny - bardzo fajnie się prezentuje.
    buziaki na nowy dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :* Gałązki szukaj na giełdach kwiatowych i w kwiaciarniach

      Usuń
  24. super dziekuje i czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pani Aniu pamieta Pani o moim kolorze farby? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco