• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

30 grudnia 2014

Nadchodzi 2015 - przygotowani? kalendarz do pobrania

         Kochani, kolejny rok już niemal za nami. Ostatnie dni grudnia dobiegają końca. większość z Was pewnie szykuje się do Sylwestrowych zabaw, przyjęć i balów. Może w Waszych głowach kłębią się już noworoczne postanowienia, plany na ten 2015 rok, marzenia. 
            Żeby dobrze zacząć ten Nowy Rok mam dla Was kilka przepięknych kalendarzy oraz notes-planner, który totalnie mnie zauroczył. Mozecie je ściągnąć i wydrukować i przez kolejne dwanaście miesięcy pięknie rozpoczynać z nimi każdy dzień. 


KALENDARZE


1. VANESSA QUIJANO
Urzekł mnie ogromnie i to właśnie on będzie towarzyszył mi przez najbliższe 12 miesięcy




2. COCORRINA


3.CHANTEL EMMA


4. Bardzo kobiecy i zmyslowy od  SARA WOODROW



PLANNER AKA Design


Całość ma 412 stron, więc jeśli chcecie wydrukowac tylko fragmenty, to zachęcam do zajrzenia na stronę i wydrukowania poszczególnych działów. Muszę przyznać, że AKA DESIGN wykonali doskonałą pracę, jestem pod ogromnym wrażeniem.





Mam nadzieję, że i Wy znaleźliście tu coś dla siebie, a teraz szykujecie się na szampańską zabawę. 
My spędzimy ten wyjątkowy dzień bardzo kameralnie, w domu z dziećmi. A może za rok zatańczę wreszcie na wymarzonym balu? Bo przecież marzeń i planów do zrealizowania na pewno mi nie zabraknie :)

Milego dnia Kochani!

Ana

27 komentarzy:

  1. Pięęęęęękne!!! Biorę ten od Sary Woodrow. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są. Cudownego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam do drukowania! Szczęśliweog Nowego Roku :*

      Usuń
  3. Rewelacja! Zapisałam trzy pierwsze, bo nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, miałam podobnie :) Ale wybór padł na numer jeden...no i jest numerem jeden :)

      Usuń
  4. Rzeczywiście są extra! Już przeglądam. Taki organizer grubaśny - coś dla mnie. Muszę poszukać odpowiedniego punktu ksero i do dzieła, a zbinduję już sama. :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo grubaśny jest organizer...ale WSZYSTKO się zmieści :)
      Najlepszego!!!

      Usuń
  5. Świetne 😃 dziękuję 😃
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kalendarze, ja już swój na Nowy Rok zakupiłam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe, ja jeszcze nie mam nowego kalendarza. ANiu Najlepszego na Nowy 2015 Rok! Samych radosnych dni i wielu powodów do UŚMIECHU :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również życzę niezapomnianej zabawy i penego wrażeń Nowego Roku!

      Usuń
  8. Dzięki wielkie! Wszystkie wspaniałe. Ja sobie przygarnę ten o nazwie Chantel Emma. Podoba mi się jego prostota :)
    Udanego Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :) Cieszę się, że kalendarze Wam się spodobały :)

      Usuń
  9. Piękne i teraz mam dylemat, ja jeszcze polecam taki dla dzieci https://www.facebook.com/szastiprastigotowe/photos/pb.164595423702404.-2207520000.1419963232./379773085517969/?type=3&theater
    Ściskam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. VANESSA QUIJANO - też najbardziej mi odpowiada. :) Ale wybór bardzo trudny, każdy piękny w swoim rodzaju.

    Na Nowy ROK 2015 życzę dużo radości z najmniejszych rzeczy, słuchania bardziej niż mówienia, otwierania się na zmiany, realizacji ogromu Twoich celów, :)

    Życzę, żebyś zawsze miałą w sobie tyle inteligencji i mądrości, żeby widzieć w każdym człowieku coś wyjątkowego.

    Posyłam energię aby wszystko mogło się spełnić ! :)

    Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiewiórko moja droga - Tobie również życzę tego samego - nie potrafię chya ubrać piękniej w słowa! Dziękuję i do zobaczenia w 2015!!!

      Usuń
  11. Czuję się przygotowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze wyszperasz jakieś cuda :) Pierwszy chyba najbardziej mi się podoba. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku, spełnienia marzeń, mnóstwo radości, uśmiechu każdego jednego dnia i duuuużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się :) Pierwszy to także i mój faworyt! Już wisi przygotowany w biurze :) Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!!

      Usuń
  13. Ależ cuda!! Ten pierwszy urzekł mnie najbardziej, muszę koniecznie go sobie wydrukować:) Dzięki Czarodziejko:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczególnie ten pierwszy - kontrastowy z ciekawym wykorzystaniem drzew, ładnie skadrowany, taki jak lubię. Mam odczucie, że taki sobie sprawię gdy odbiorę mieszkanie- a propo oto ono: http://lokum-deweloper.pl/oferta/lokum-di-trevi/opis.html Będzie on idealnie pasował do prostych, minimalistycznych wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco