• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

25 listopada 2014

CLIPBOARD - czyli DIY w 5 minut

Ozdabiając pokój mojej córki szukałam miejsca do zawieszenia planu lekcji. nie chciałam przyklejać go na stałe więc pomyślałam od razu o tablicy z klipsem. I tak powstało moje DIY w pięć minut - nic trudnego, pewnie wiele z Wam ma już takie w swoich domach.

Co potrzebujemy:

  • tablica z klipsem - do kupienia np. z cieniutkiej płyty mdf w Empiku w formacie A5 lub A4
  • papier do pakowania (romby - od Tiger) lub folię do oklejania (pepitka z Castorama)
  • taśma samoprzylepna dwustronna (jeśli użyjemy papieru do pakowania)
  • nożyczki, nożyk do tapet
Przyklejamy, docinamy i voila!







Wersja z pepitką w pokoju Matyldy





A jeśli nie macie czasu, ochoty na prace ręczne i chcecie mieć oryginalne i ciekawe clipboardy to zapraszam do mnie :)

www.any-thing.pl


19 komentarzy:

  1. z pewnością pomyślę o takim!

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY POMYSŁ, CHYBA ZROBIĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł!Wersja z pepitka super:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, wszystko na nim wygląda super !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonały pomysł. Muszę sobie taka zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam taką niedużą tabliczkę z klipsem,muszą coś z nią wykombinować :) Dzięki za ten post!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak będę miała dzieci lub swój gabinet kiedyś, to na pewno sobie taką zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się najbardziej podoba ta z pepitką. Chętnie też zobaczyłabym całe biurko Matyldy, bo zapowiada się ciekawie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ świetnie wyszło, w dodatku to takie proste :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Wyglądają po prostu genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś cudowna! M. przytargał taką tablicę wśród swoich kawalerskich rzeczy i tak leży, zniszczona, trochę pobrudzona. Oklejenie jej to super pomysł... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny pomysł :)) papier w romby ekstra:)))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci to wyszło.Sama bym chciała taki jeden dla siebie:)
    ściskam i zaprasza na konkurs urodzinowy
    http://trojenawalizkach.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł i super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. My z z Przemkiem ostatnio często rozmawiamy o podobnych tablicach - mamy taki bałagan z rysunkami i dokumentami na pracowni.... Wszystko się miesza - takie tablice pomogły by nam się zorganizować ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco