• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

16 września 2014

Cztery kąty...

...i Ana piąta :)
Dziś masa prywaty, bo chwalić się będę.

Niedawno miałam ogromna przyjemność gościć u siebie fantastyczną fotografkę Monikę Filipiuk-Obałek, która zrobiła niezapomnianą sesję w naszym domu i moim warsztacie. To był na prawdę dzień pełen wrażeń i wierzcie mi - wiele kosztowało mnie utrzymanie języka za zębami :) Ale udało się i w dzisiejszym, świeżutkim jeszcze, październikowym numerze Czterech Kątów kilka słów o mnie i mojej pracy - a raczej pasji :)

To co? was zapraszam do lektury, a sama idę...zjeść Snickersa chyba :) :P









23 komentarze:

  1. Oo gratuluję :) trzeba się zatem zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko kupuje jutro!!! Super, gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, właśnie przeczytałam o Tobie, wspaniały artykuł. Piękne zdjęcia :) I od razu przybiegłam Ci pogratulować :) Nie tylko sesji, ale całej twórczości, sklepiku i pięknego wnętrza:) Jest mi bliskie to co tworzysz, bo kocham drewniane gadżety hand made, bardzo mi sie wszystko podoba i miło mi zaglądać do Ciebie. Pozdrawiam, życząc wielu dalszych sukcesów - iszart z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
  4. O! A ja Cie znalazlam wlasnie dzieki gazetce :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa,kiedy udaje nam się rozwijać swoją pasję i która staje się też naszą pracą :)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, cieszę się razem z Tobą i gratuluję, to bardzo miłe :_)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, co....wiesz, coooo - ani słówkiem się nie zdradziłaś!!! :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. W takim razie koniecznie muszę kupić, żeby móc podzwiać! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje gratulacje. Muszę kupić ten numer... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, Dawno jakoś nie kupowałam czterech kątów i nawet nie wiedziałam że teraz i tam pokazywane są kobiece pasje.

    OdpowiedzUsuń
  11. O! będę miała świetna lekturę dziś w parku ;) Gratuluje Aneczko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję !!!!! Super!!!! muszę ją mieć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje wam wszystkim pięknie za tyle ciepłych słów i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biegnę do kiosku po pracy! :))) Na pewno warto ten numer mieć na pamiątkę ;)
    Kiedyś poproszę Cię o autograf na nim, o!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyrwę jutro razem z Werandą ;) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!!! Ja zamiast Snickersa, kupię Cztery kąty, hihhiii

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mam opóźnienie z postami. Serdeczne gratki, Aniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie wczoraj przeglądałam ten numer w sklepie - i przeczytałam o Tobie i Twojej pasji. I ze względu na niego chcę ten numer kupić :) Ja także lubię chodzić po marketach budowlanych i kupować "męski" sprzęt do swojego warsztatu :). Gratuluję sukcesów, długiej drogi, jaką przebyłaś od początku. I myślę, że chętnie będę tu wracać. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję. Czytałam już dawno, ale gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco