• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

25 września 2014

Chciałabym....

Chciałabym za 38 lat nadal lubić jego towarzystwo, potrzebować go...
Razem jeździć rowerami.
Planować wakacyjne wycieczki z mapą i przewodnikiem.
Umieć dzielić swój czas.
Umieć dawać sobie przestrzeń na własne zainteresowania.
Razem milczeć.
Razem się śmiać. Oglądać kabaret.
Czytać te same książki.
Chciałabym kochać go za wszystko i mimo wszytko. Nadal.



Wiem, że można.
Tak jest u nich. Moi rodzice. Dziś małżeństwo z 38 letnim stażem. Piękna miłość. Mądra. dojrzała. Wyrozumiała.
Chcę za 38 lat być w tym samym miejscu.

Sto lat Kochani!!! - z taką miłością 100 lat to za mało :*



13 komentarzy:

  1. A my za niecałe pół roku.
    Kto by pomyślał, że się uda ...
    I jeszcze spełniamy swoje marzenia, plany na 100 lat wprzód :)
    Pozdrawiam
    PS. Wpadłam do Ciebie i normalnie się też wzruszyłam - są tacy, jak my :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolanda to pięknie!!! Ja podziwiam moich rodziców i marzę, żebym była w tym samym miejscu za 30 lat. Gratulacje dla was!

      Usuń
  2. O jak milo!
    Wszystkiego co najlepsze dla Twoich rodzicow i oczywiscie dla WAS!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w szoku! W moim ( nie tak dużym ) mieście takie piękne rzeczy powstają :O !!! Czemu ja o Tobie nie wiedziałam? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, za to ja wiem o Was :)I podglądam i się zachwycam co rusz. Ja przy Was to mały pikuś jestem :)

      Usuń
  4. Pięknie Aniu! prezent od serca! Wszystkiego najlepszego dla rodziców ;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w tym roku obchodziłam 23 lata małżeństwa ;) juz niewiele mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie powiedziane, aż łezka się w oku kręci, każdemu z nas tego życzyć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla rodziców. Ja patrząc na moich (ponad 30 lat razem) też marzę by dzielić życie z kimś, kto będzie mnie wspierał, szanował, kochał mimo wszystko. Z kim będę mogła śmiać się i płakać. Niestety na razie nie spotkałam drugiej połówki... ponoć wszystko przychodzi z czasem....

    OdpowiedzUsuń
  8. No to jest piękne! Obyśmy byli w ich miejscu po takich latach!
    A napis super! :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco