• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

23 kwietnia 2014

Z jajem

Nie będę specjalnie oryginalna, jeśli napiszę, że Święta minęły pod znakiem jaja...Karton z ozdobami wielkanocnymi został szczęśliwie odnaleziony i nieliczne z ozdób zagościły jednak w naszych domowych pieleszach. 









 Było spokojnie. to chyba najtrafniejsze określenie. Wszelkie prace - tak jak zaplanowałam - zakończyły się w Wielkosobotnie popołudnie. Był jeszcze czas na zabawę na ogrodzie, późny obiad na tarasie (w towarzystwie stresujących nas os) i leniwe czytanie książki. 




Także poniedziałkowe popołudnie spędziliśmy korzystając z wiosennego słoneczka i ucząc naszą Tuśkę jazdy na dwóch kółkach (rowerowych rzecz jasna). Poszło wyśmienicie! pierwsze samodzielnie przejechane metry już na liczniku, choć strach jeszcze wielki i obecność rodziców za jednośladem wskazana :)




Najbardziej cieszy słonko za oknem, chce się żyć, chce się wyjść do ogrodu, popracować, potańczyć przy radiu rano robiąc herbatę dzieciakom, pośpiewać w aucie :) Moje MISIE zapadają w sen...wiosenny! I pora najwyższa, bo nadchodzące tygodnie będę dla mnie bardzo intensywne i potrzeba mi tej wiosennej energii na start:)
ale o tym napiszę kiedy indziej...

Miłego dnia Kochani, ogromnie dziękuję Wam za wszystkie życzenia Wielkanocne, te blogowe, fecebookowe, mailowe i telefoniczne! Niech ten powrót do poświątecznej rzeczywistości będzie łagodny :)

12 komentarzy:

  1. Piękne jaja u Ciebie w czasie świąt gościły ;) Ale Ty Kochana masz piękny stolik :) jeszcze go nie widziałam i skradł moje serce w 100%.
    Pozdrawiam i więcej słonecznych dni życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, od tego stolika wszystko się zaczęło - to był pierwszy drewniany mebel kupiony na szrocie i odnowiony przez nas :) Mam do niego ogromny sentyment i jest meblem honorowym w salonie :)
      Dziękuję za ciepłe słowa i pozdrawiam!!!!

      Usuń
  2. właśnie to samo chciałam napisać - jaki megaśny stolik! szydełkowe jaja też mi wpadły w oko, w ogóle wszystkie ozdóbki suuuper:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szydelkowe jaja co za mega oryginalne i kreatywne podejscie,!sliczniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* Zrobione rok temu, w tym roku MISIE wygrały...ale już za rok :)

      Usuń
  4. dekoracje świąteczno wiosenne pięknie wyglądają tak subtelnie, a jednocześnie zaznaczają swoją obecność i wzbudzają zachwyt :), pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego dnia , fajne jaj w kubraczkach :)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania, powinnaś czasem jakiś szerszy zakątek swojej chałupy pokazać ;) !

    OdpowiedzUsuń
  7. POdoba mi się klimat na zdjęciach, tak samo jak podoba mi się wiosna :) Ja też cieszę się słońcem, choć w tej chwili leżę pod kocem, piję herbatę z cytryną i połykam aspirynę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pisanki,takie delikatne!To z piórkiem bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne dekoracje i te jajeczka takie słodkie drobniutko na szydełku dziergane o ile się nie mylę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne wspomnienia wielkanocne...........pozdrawiam i życzę by piekna pogoda wiosenna nas nadal rozpieszczała

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco