• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

15 kwietnia 2014

DIY - PALETOWE ŁÓŻKO

Nie odkryję Ameryki pisząc, że palety zawojowały świat. Od kilku już lat to bardzo silny trend, styl loftowy, industrialny, trochę surowy. Ja bardzo go lubię - właśnie za jego prostotę i za to, ze dzięki niemu stare meble, a przede wszystkim stare drewno znajdują na nowo miejsce w naszych domach. I marzy mi się sklep z takim wyposażeniem, pofabryczna hala..

.
Ale ale ale! Zagalopowałam się. Nie o tym miało dziś być. A o pewnej nastolatce :) I jej urodzinach. I jej marzeniu o wielkim paletowym łożu. 
Tak się pięknie złożyło, że rozmowa o tym właśnie łożu zbiegła się w czasie z urodzinami marzącej. Więc gdy owa marząca udała się rano do szkoły w jej pokoju pojawiła się mała ekipa. 
Wujek M - który wykonał lwia część pracy i zbił palety, które stały się bazą łóżka, a następnie dostarczył je na miejsce.
Ukochany dziadek - czyli fachowa wiedza i kierownik projektu 
Mama - pomocnik, doradca, dekorator i ekipa sprzątająca w jednym :)
Cioteczka A - pomysłodawczyni uzbrojona we wkrętarkę, śruby, blaszki, pościele i chęci

I raz dwa trzy, w godzinę (może dłużej) powstała niespodzianka :)





Łoże ma rozmiary iście królewskie (180 x 200 cm) i mieści swobodnie podwójny materac i półkę na rzeczy przy łóżku  niezbędne (czyt. laptop, książka, budzik i lampka). Ostateczny "sznyt" nadały pościel (H&M Home) i delikatny woal (IKEA).




I jak Wam się podoba???
Dla nas największą nagrodą było zaskoczenie i uśmiech naszej PIĘTNASTOlatki (!!!).
a co jest najlepsza rekomendacją?
Fakt, że przeleżała w swym paletowym posłaniu calutki weekend :)




Miłego dnia Kochani!!!

31 komentarzy:

  1. Fakt, że pomysłów paletowych jest dużo, ale ten jest cudny, lekki, delikatny, zwiewny, idealny dla nastolatki. Gratuluję!! piękne łoże:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne lozko! Brawo dla wszystkich realizatorow tego projektu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! Świetna robota, ja sama nie pogardziłabym takim łóżkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu genialne!! :) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie i jeszcze jak szybko powstało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam montaż to pestka - najwięcej pracy jest przy ich zbijaniu, a potem suszeniu :)

      Usuń
  6. O kurka,nieźle się spisałyście kobitki !!!! CUDNE!!!!! Dziewucha na pewno jak to zobaczyła to padła z wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo...bez Panów nic byśmy nie zdziałały jednak :P

      Usuń
  7. Mnie się bardzo podoba !!! Deski paletowe są bardzo wdzięcznym, niedrogim (jak trzeba je odkupić) materiałem do zrobienia czegoś fajnego. Ja z nich robię też różne rzeczy ale mebli jeszcze nie robiłam. Chociaż w tym roku mam taki plan :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! A jak już otworzysz tą halę, to ja się pofatyguję na bank!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha...to możesz "troszeczkę" poczekać jednak...ale marzenia trzeba realizować!

      Usuń
  9. Świetna niespodzianka dla córki. Ehh, sama nie posiadałabym się z radości na widok takiego łóżka w sypialni. ;) Trochę żałuję, że nasłuchaliśmy się opinii przeciwko paletom w naszych wnętrzach. Lecz widząc takie aranżacje jak Wasza m. in. będę słuchać w tej kwestii swojego serca. :)
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze trzeba słuchać serca :) Ja na szczęscie "dorosłam", albo raczej dojrzałam do tego, żeby w swoim domu mieć to co JA chcę, nie to co modne czy to co wypada, albo trzeba...wolnoć Tomku w swoim domku, prawda? To my - domownicy - mamy się czuć komfortowo o dobrze w swoich czterech kątach

      Usuń
  10. Cudne! Sama z chęcią wymieniłabym swoje sypialniane na takie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysl i prezent zarazem! a do tego perfekcyjna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jest genialne! Sama o takim marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo! Bylabym przeszczesliwa na miejscu Twej 15latki! :) My mamy paletowy stolik pod akwarium i sprawdza sie w tej funkcji idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny pomysł z tymi paletami osobiście uwielbiam wszelkie ich wykorzystanie!
    Pięknie na prawdę, marzy mi się taki element w sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Sama myślę o taki łożu w mojej nowej sypialni. Mam pytanie o to czy przytwierdzalaś jakoś materac do stelaża? Boję się, że będzie się przesuwał... Masz dla mnie jakąś radę?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materac się nie przesuwa, ponieważ deski paletowe nie są szlifowane. Plus za stabilność, minus, za mechacenie się materaca od spodu :)

      Usuń
    2. Właśnie... ja myślałam, żeby jednak wyszlifować i nakleić takie taśmy jak pod dywan się przykleja... myślisz, że zda egzamin?

      Usuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco