• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

9 listopada 2013

SCRAPWOOD i historia z dalekiej Japonii....

Drewno z odzysku, recykling pełną para - pod tym znakiem powstają coraz to nowe prace do mojego butiku...

Kocham stare drewno i drewniane przedmioty 
za duszę w nich zaklętą, 
za historię zapisaną w każdej rysie, nacięciu noża, 
za malownicze spękania i sęki, których nie podrobi żadna maszyna
za niepowtarzalna fakturę,
za zapach, kolor,
za to, ze praca z nimi to czysta przyjemność...


I mam nadzieję, że widać tę moja miłość do nich ...








 Patera TRÄ & VIT






















I na koniec piękna historia, która sprawiła, że pierwszy raz poczułam, że moja praca i miłość do starego drewna udziela się także Wam.

Pani Kasia, która stała się nowa właścicielką m.in. tych domków 




Napisała do mnie przepięknego, ciepłego maila, który sprawił, że uwierzyłam chyba po raz pierwszy, że to co robię ma sens i że ten sens widzą tez inni...

"Japończycy wierzą, że w tego typu przedmiotach mieszka duch poprzedniego przedmiotu, który po długiej wędrówce znalazł spokojną przystań i wskutek tego jest znakomitym opiekunem ich domostwa (...)Jakąś cząstkę siebie wkłada Pani w te przedmioty, stąd mają one tylko dobrego ducha w sobie!"

 Moje domki znajdą swą przystań w domu Pani Kasi w dalekim Tokio...

Pani Kasiu - DZIĘKUJĘ!!!

Kochani, i Wam wszystkim dziękuję za każde ciepłe słowo i ogromne wsparcie i doping! Z takim zapleczem od razu chce się biec do warsztatu :)

Buziaki :*
Ana

12 komentarzy:

  1. Pieknie napisane, a Ty zasluzylas na takie slowa :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słowa .Patera i deska mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja:) Gratuluję, te domki są znakomite. Podoba mi się bardzo to zdjęcie z zawieszkami świecznikami i wazonem...Cudo Gratuluję twórczości i pasji:)
    Pozdrawiam miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. widać Twoją miłość , widać ♥
    i fajnie , że chcesz się nią dzielic.
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo miły list:) gratuluję:) Bardzo podoba mi się ta girlanda, jeszcze takiej nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne slowa Pani Kasi, niech beda swoistym talizmanem. Pieknie tworzysz!
    pozdrawiam
    ps: Aniu i jak udalo sie ze zdjeciami, ja dzis mialam ten sam problem okropna jakosc zdjec po zaladowaniu, zmienilam je na PNG i bylo ok, a ta autokorekte nie zmienisz jesli nie jestes na google+

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż można napisać... budujące :) Nawet bardzo:)

    PS. Cudna patera!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czesc Aniu,dawno mnie tu nie bylo,przepiekne rzeczy z drewan,patera jest przepiekna.Z racji tego,jak lubisz Szwecje,przesylam Ci na ponury listopadowy wieczor,bardzo popularny kawalek u nas Petry Marklund 'Händerna mot himlen' czyli rese do nieba,moze Ci przypadnie do gustu,:)
    http://www.youtube.com/watch?v=EIJbpR0vIos

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, Twój przykład jest potwierdzeniem na to, że jak w coś wkłada się serce, to taka praca ma sens. Twoje prace rzeczywiście mają duszę, i widać, że praca nad nimi sprawia Ci przyjemność.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię bardzo stare drewno. Ma coś takiego ciepłego w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę, że możesz robić coś co lubisz i że inni to doceniają :) Domki i deski super.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco