• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

15 czerwca 2013

Lato tuż tuż...

Ogród bucha kolorami i zapachami...

Rozpoczął się festiwal powojników, róż i lawendy.

Moja ukochana pora roku w ogrodzie.


Wiele pracy.
Wiele przyjemności.
Morze radości na widok każdego kwiatka ...

Przed nami ciepłe wieczory,
grillowanie,
kąpiele w basenie,
śniadania, obiady i kolacje na tarasie...

Wszystko przy śpiewie naszych ogrodowych gości - a właściwie już domowników. 
Patrzcie, kto z nami zamieszkał:)
Wróbelek?
Maluteńki,  jakby oswojony - praktycznie prawie je z ręki i bardzo lubi pozować do zdjęć :)





Uwił sobie gniazdko w ustronnym zakątku z lawendą i strzyżonymi tujami (no dobrze, zarośniętymi - zabiorę się za nie w przyszłym tygodniu:P) - wybrał kuleczkę :)






Powojnik - mimo skrajnie niesprzyjających warunków - trwa przebudowa drewutni - kwitnie przepięknie wielkimi biało-różowymi kwiatami...Jestem oczarowana!





I o zachodzie słońca...




Uwielbiam tę soczystą zieleń świeżych przyrostów, intensywne wonie i kolory kwitnących kwiatów, młode listki na klonach palmowych...






I RÓŻE...
Moje niekwestionowane królowe ogrodu!
Są!

Co dzień coraz więcej...
te zdjęcia zrobiłam na początku tygodnia, dziś jest mnóstwo kwiatów...
Na różach skupię się w kolejnych postach - dziś tylko kilka obrazów tytułem wstępu...





Do zobaczenia Kochani - i dziękuję za odzew pod ostatnim postem :)

Zmykam z dziećmi na festyn na "Ulicy Magicznej"...

Niech ten weekend też będzie magiczny!


20 komentarzy:

  1. Piękny masz taras, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko! Cały czas nad nim pracujemy :)

      Usuń
  2. ogród moje marzenie - pewnie niespełnione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia - wierzę, że marzenie się spełni. Uwierz i Ty :)

      Usuń
  3. Ależ tu pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wszystko kwitnie u Ciebie! Ja też cieszę się z każdego kwiatuszka i zaglądam codziennie do ogrodu żeby zobaczyć co się pokazało nowego :)
    Ptaszynka kochana! Jaki fajny domek sobie zrobiła :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jak wielką radość daje ogród, kwiaty? Ja uwielbiam poranny "obchód" i odkrywanie nowych pąków, kwiatów, listków,....

      Usuń
  5. Pięknie u Ciebie, a taras wymiata [mój jest tworzony ]pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusia - w taki razie i Twój będzie niedługo wymiatał! :)

      Usuń
  6. Piękny ogród, tylko pozazdrościć. Zwłaszcza, że mieszkam w bloku a wychowałam się na wsi, gdzie było dużo kwiatów, pól, drzew i lasów. Pragnę powrócić do takiego świata.Chciałabym, aby to spełniło się jak najszybciej. Moja osoba potrzebuje takich przestrzeni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie pięknie kobieco i kolorowo.Pozdrawiam z Dobrych Czasów Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście wróbelek nie wygląda na wystraszonego. U moich rodziców , kiedyś po sąsiedzku mieszkała parka czyżyków. Wiem jaka to radość mieć takich sąsiadów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, ale cudnie tam masz! :))) najbardziej podoba mi się zdjęcie o zachodzie słońca... buziaki i dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mi dokładnie to samo zdjęcie się podoba NAJbardziej - bo podobają mi się wszystkie. Jesteś szczęściarą, że masz taki ogród. Pięknie tam u Ciebie!
      ...chyba muszę zrezygnować z "łażenia" po blogach bo za każdym razem dołuję się, że ja nie mam swojego mieszkania/domu/ogrodu... :(

      Usuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco