• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

21 listopada 2011

MINI ŁAZIENKA - metamorfoza

Rzecz o naszej gościnnej łazience, malutkiej, niestety bez okna, ale od czasu mini (jak przystało na jej mini format) metamorfozy polubiłam ten kolejny kawałeczek mojej domowej rzeczywistosci.



Nowoczesne i minimalistyczne meble w kolorze wenge zostały zastapione przez ciepłe drewniane i proste mebelki prosto zza morza (czyli TACK IKEA!:) ). Do tego kilka drobiazgów, kwiecista umywalka, nastrojowe światło i troszkę sprytnych luster i już zrobiło się przytulniej i po prostu domowo...

PRZED:


PO:



I kilka szczegółów...bo łazienka to także miejsce przechowywania skarbow małej i nieco większej panny:)



Kryształowy flakon kupiony za śmieszne pieniądze w ulubionym szpermarkecie:)



 Mini-kolekcja skarbów z polskich i nie tylko polskich plaż, także moja pamiątka ze ...Szwajcarii:)



ufff...to ostatni zalegly post, teraz będę już na bieżąco....na zewnątrz jeszcze klimaty prawdziwie jesienne...


Ale w domu przygotowania świąteczno-zimowe rozpoczynaja się pełną parą i pierwsze zimowe dekoracje pojawią się od pierwszego grudnia...nie mogę się doczekać:)

Pozdrawiam !!!

Ania

21 komentarzy:

  1. Rzeczywiście mała zmiana, wielki efekt! umywalka jest boska, jeszcze takiej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna metamorfoza:) jak to sie mowi.. ciasna ale wlasna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie u Ciebie! :) I ta umywalka śliczna i wszystko. :) Moja łazienka i reszta mieszkania czeka na remont dopiero. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna łazienka,przecudna umywalka.A kwiaty boskie

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz jeszcze pieknie i kwieciscie przed domem;-)umywalka rzeczywiście bajeczna i to lustro nad nia bardzo bardzo mi sie podoba;-)bardzo ładnie sobie urzadziłas swoja łazieneczkę.Brawo!!!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przytulnie i milo. Duza zmaiana. Bardzo podoba mi sie ta lampka nad lustrem!

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna przemiana! Łazienka wygląda fantastycznie:-) jesienne klimaty...oj, zazdroszczę;-) Piękne kwiaty, a skrzynki - miód-malina:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolosakna zmiana na ogromny plus teraz jest milutko:)))
    Ja rowniez zaczynam dekorowac swiatecznie dom pierwszego grudnia.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności łazieneczka, umywalka cacuszko! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana metamorfoza.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. łał ale masz uroczo przed domem!!!A łazienka zyskała nowe wnętrze i to bardzo urocze...świetny pomysł z rama lustra!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łazieneczkę masz przytulną bardzo :))Sama chciałabym mieć taką :) HEHE... ja tez zaplanowałam sobie że zaczne dekorować mieszkanie "na świątecznie" od 1-go grudnia :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo sympatyczne miejsce:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. łazieneczka urocza taka cieplutka !Ale dekoracje jesienne śeietne ,miałaś szablon na te napisy bo kapitalnie to wygląda pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, ależ podobają mi się Twoje skrzynko-donice

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza łazieneczka;)Piękna umywalka;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak to miło być PO remontach czy liftingach :)
    bardzo przyjemnie, a u mnie w główniej i jedyniej łazience też nie ma okna :)
    zazdraszczam zatem 2 łazienek!

    serdoecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. SUPER metamorfoza !
    Sliczna lazieneczka...czasem cos malego jest ladniejsze od wielkich...
    Zdrowka zycze !

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zmiana stylu łazienki. Trochę nie mój styl ale ogólnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco